ထိပ္ဆံုး သတင္း :
Home » » ထိုင္းဘက္က ေရျမဳပ္ကားမ်ား ျမန္မာဘက္ သြားဝွက္

ထိုင္းဘက္က ေရျမဳပ္ကားမ်ား ျမန္မာဘက္ သြားဝွက္

9/27/2011 09:37:00 PMတြင္ေရးသည္

ထိုင္းဘက္ျခမ္း မဲေဆာက္၌ ကားရပ္နားခြင့္ တလ ဘတ္ ၁၂၀၀၀ (က်ပ္ ၃ သိန္းေက်ာ္) ထုိင္း အေကာက္ခြန္သို႔ ေပးေဆာင္ရမည္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ရပ္နားခြင့္ သက္တမ္းကုန္ဆံုး ေနၿပီျဖစ္ေသာ ဂ်ပန္တပတ္ရစ္ ကားမ်ားကို ေဘးကင္းရာ ျမန္မာဘက္ျခမ္းတြင္ သြားေရာက္ ဝွက္ထားရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၾကားသိရသည္။

Car_and_water_1
ေသာင္တင္ေနေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ေရႀကီးမႈဒဏ္ကုိ ခံခ့ဲရသည္ (ဓာတ္ပံု - ဧရာ၀တီ)

ျမန္မာဘက္မွ ကားတင္သြင္းခြင့္ ပိတ္ပင္ထားေသာေၾကာင့္ မဲေဆာက္ၿမိဳ႕ ကမ္းနားတြင္ ေသာင္တင္ေနေသာ ဂ်ပန္ တပတ္ရစ္ကား အစီးေရ ၂၀၀၀ ေက်ာ္အနက္ ထိုင္းနယ္စပ္တြင္ ရပ္နားခြင့္ ကုန္ဆံုးရန္ ရက္ပိုင္းသာ လိုေတာ့သည့္ ကားအစီးေရ ၆၀၀ ေက်ာ္ကို ျမန္မာဘက္သို႔ ေျပာင္းေရႊ႕ရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ကားကုန္သည္ တဦးက ေျပာသည္။ အဆိုပါ ကားမ်ားသည္ ယခုလလယ္ခန္႔က မဲေဆာက္ - ျမဝတီ အၾကား ေသာင္ရင္းျမစ္ေရ ႀကီးသည့္ဒဏ္ အႀကီးအက်ယ္ ခံခဲ့ရေသးသည္။

၎ ဂ်ပန္တပတ္ရစ္ ကားမ်ားကို ထိုင္းဘက္တြင္ ရပ္နားခြင့္သက္တမ္း ၃ လေပးထားၿပီး သက္တမ္း ကုန္ဆံုးပါက ထုိင္းအေကာက္ခြန္ကို တလရပ္နားခြင့္အတြက္ ကားတစီး ဘတ္ ၁၂၀၀၀ ေပးရမည္ျဖစ္သည္။

“သက္တမ္း ကုန္ေတာ့မယ့္ ကားေတြကို ျမန္မာဘက္က အရင္ DKBA ၉၉၉ စခန္းေဟာင္းျဖစ္တဲ့ ေရႊကုကၠိဳလ္ ဘက္ကို ေရႊ႕ေနၾကတယ္။ အခု အဲဒီေနရာကို ကား ၃၀၀ ေလာက္ ေရာက္ေနၿပီ” ဟု ကားကုန္သည္က ဆုိသည္။

ေရႊကုကၠိဳလ္ စခန္းသည္ ယခင္ DKBA (တိုးတက္ေသာ ဗုဒၶဘာသာ ကရင္အမ်ဳိးသား တပ္မေတာ္) ၉၉၉ ဗ်ဴဟာမႉး၊ လက္ရိွ DKBA မွ အသြင္ေျပာင္းလိုက္သည့္ နယ္ျခားေစာင့္တပ္၏ အႀကံေပးအဖြဲ႔၀င္ ေစာခ်စ္သူ၏ အေျခစိုက္ေနရာ ျဖစ္ၿပီး မၾကာခင္က ေဆာက္လုပ္ၿပီးစီးခဲ့သည့္ ဧက ၃၀ ခန္႔အက်ယ္ရွိ ဂ်ပန္တပတ္ရစ္ ကားမ်ား လက္ခံရာ ကားရပ္နားစခန္း ဖြင့္လွစ္ထားေသာ ေနရာျဖစ္သည္။ ၎ေနရာသည္ ျမ၀တီၿမိဳ႕မွ ၁၀ မိုင္ေက်ာ္ခန္႔ အကြာအေ၀းတြင္ တည္ရိွသည္။

ယခုလဆန္းမွ စတင္ကာ ေနျပည္ေတာ္အမိန္႔ျဖင့္ မဲေဆာက္ဘက္မွ ဂ်ပန္ တပတ္ရစ္ကားမ်ား တရားမ၀င္ တင္သြင္းခြင့္ ပိတ္ပင္လိုက္သျဖင့္ ထိုင္းဘက္ျခမ္းတြင္ ျမန္မာဘက္ပို႔မည့္ ကားအစီးေရ ၂၀၀၀ ေက်ာ္ ေသာင္တင္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။

ျမန္မာဘက္က ကားတင္သြင္းခြင့္ ျပန္မဖြင့္ပါက ကားတခ်ိဳ႕ကို ျမန္မာဘက္ျခမ္းသို႔ သြားေရာက္ ပို႔ေဆာင္ၿပီး က်န္ကားတခ်ိဳ႕ကို ဘန္ေကာက္မွတဆင့္ သေဘၤာျဖင့္ ရန္ကုန္သို႔ တင္ပို႔ရန္ ကားကုမၸဏီမ်ားက စီစဥ္ေနသည္ဟု ထိုင္းကားကုန္သည္ တဦးက ဆိုသည္။

“မရတဲ့အဆံုး တခ်ိဳ႕ကားေတြကို ျမန္မာဘက္ သြား၀ွက္ထားရမယ့္ နည္းကိုသံုးရမယ္။ ျမန္မာဘက္မွာ အခေၾကးေငြနဲ႔ ကားလက္ခံေပးမယ့္ ေနရာေတြရိွတယ္။ က်န္တဲ့ ကားေတြကိုေတာ့ ေရေၾကာင္းကေန ျမန္မာျပည္ကို အျမန္ဆံုး ပို႔ဖို႔ လုပ္ေနၾကတယ္။ ထိုင္းဘက္မွာက အခြန္က မ်ားတယ္။ ေရရွည္မွာမလြယ္ဘူး” ဟု သူက ေျပာသည္။

ထိုင္းနယ္စပ္သို႔ ဂ်ပန္တပတ္ရစ္ကား တင္သြင္းခြင့္ကို ထိုင္းအေကာက္ခြန္ ဌာနက အမ်ိဳးအစား ၂ မ်ိဳး သတ္မွတ္ေပးထားသည္ဟု သိရသည္။

ဂ်ပန္မွတဆင့္ ထိုင္းနယ္စပ္ မဲေဆာက္သို႔ တပတ္ရစ္ကားမ်ား တင္သြင္းရာတြင္ ကြန္တိန္နာမ်ားျဖင့္ တင္သြင္းခြင့္ ျပဳသည့္ ကားမ်ားကို ထိုင္းသို႔ေရာက္ၿပီး ၂၅ ရက္အတြင္း အိမ္နီးျခင္းႏိုင္ငံသို႔ တဆင့္ တင္ပို႔ရမည္ျဖစ္ကာ ရက္ ေက်ာ္လြန္ပါက ဒဏ္ေၾကးေပးေဆာင္ရမည္ ျဖစ္သည္။

ဂ်ပန္မွတဆင့္ ကြန္တိန္နာျဖင့္ မဟုတ္ဘဲ တင္သြင္းလာသည့္ တပတ္ရစ္ကားမ်ားကိုမူ ထိုင္းသို႔ ေရာက္ၿပီးေနာက္ အိမ္နီးခ်င္း ႏိုင္ငံမ်ားသို႔ မပို႔ေဆာင္မီ ရပ္နားခ်ိန္ကာလ ၁ ႏွစ္ ေပးထားသည့္အျပင္၊ သတ္မွတ္ရက္ မကုန္ဆံုးမီ ၎ကား မ်ားကို ဘန္ေကာက္မွတဆင့္ လုပ္ငန္းလိုင္စင္တြင္ ပါရိွေသာ အိမ္နီးခ်င္းႏိုင္ငံသို႔ ေရေၾကာင္း လမ္းျဖင့္ တင္ပို႔ခြင့္ ျပဳထားသည္။

ရပ္နားခြင့္ သက္တမ္း ကုန္သည့္ ကားမ်ားကို အခြန္ေလွ်ာ့ေပါ့ခြင့္ ေပးရန္အတြက္ ယခုလ ၁၉ ရက္ေန႔က ထိုင္းႏွင့္ျမန္မာ ကားလုပ္ငန္းရွင္ ၄၀ ခန္႔တုိ႔ မဲေဆာက္ရိွ ထိုင္းအေကာက္ခြန္ ဌာနတြင္ သြားေရာက္ အေရးဆိုခဲ့ၾက ေသာ္လည္း ျပန္ၾကားခ်က္ မရရိွေသးသည့္အတြက္ ယခုကဲ့သို႔ ကားမ်ား ေျပာင္းေရႊ႕ရျခင္း ျဖစ္သည္ဟု ကားကုန္သည္မ်ားက ေျပာသည္။
ဆက္လက္ မွ်ေဝရန္... :

0 comments ::

စာဖတ္သူေတြရဲ့ ေျပာေရးဆိုခြင့္ ... !

မဂႍလာပါ

close
cbox

မင္ဘာ ဝင္ေပးဖို႔ ဖိတ္ေခၚပါတယ္

Ayar Myanmar Unicode Font
Zawgyi Font
Ayar Online Editor
Ayar Online Converter
Ayar Online Dictionary
Ayar Myanmar Unicode Group

like ေလးနွိပ္ၿပီး အားေပးခဲ႔ပါ

ေက်းဇူးျပုၿပီး 10 စကၠန္႔ ေစာင္႔ပါ ပိတ္ရန္
"၉၆၉"ဆိုတာဘာလဲ?ဘယ္သူေတြဖြဲ႕တာလဲ?
ဘီဘီစီေနွာက္ဆံုး အသံ လွြင့္ အစီအစဉ္မ်ား
ေန့အလိုက္ အသံလွြင့္ အစီအစဉ္မ်ား နားေထာင္လိုလွ်င္
DVB ေန့စဥ္ အစီအစဥ္မ်ား
DVB တိုင္းရင္းသား ဘာသာ အစီအစဥ္မ်ား
 
Support : Creating Website | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. ဟတ္လိွုင္း မီဒီယာ တို႔ လာေရာက္သူအေပါင္း ကိုယ္စိတ္ႏွလံုး က်န္းမာခ်မ္းသာၾကပါေစဗ်ာ
Design by DauGyung lhaovo nao"